tisdag 26 juni 2012

Sommar i P1

Vissa traditioner är till för att följas, till exempel att lyssna på Sommar i P1. Nuförtiden behöver man inte sitta där 13.00, utan kan lyssna i efterhand. Det är behändigt. 

Den här sommaren kommer jag att lyssna på bland annat de här:
  • Jo Nesbo - för att han skriver så bra och spännande böcker
  • Emma Wiklund - för att hon verkar vara en så cool kvinna
  • Neneh Cherry - för att jag lyssnade på henne när jag var yngre
  • Daniel Sjölin - för att han har fått mig att älska att läsa böcker ännu lite mer
  • Sébastien Boudet - för att jag älskar Petit France
  • Katrin Sundberg - för att hon är så rolig men jag tror att det finns en djup här som kommer att avslöjas
  • Jonas Jerebko - för att jag gillar basket så mycket
Finns chans att jag kommer lyssna på några till dessutom... Det är ju ändå Sommar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar