söndag 17 juni 2012

Nedräkning pågår

Nu är det precis en månad kvar innan det blir semesterdags för mig. Jag längtar, längtar, längtar, längtar. Tror att du fattar att jag längtar efter semestern...

Det kommer att bli lite resande hit och dit. Planen är att dra till Budapest, Ungern i några dagar och bara vara där. Bada och titta på sevärdheter, käka goda bakelser och njuta av livet i storstaden.

Och sen blir det en tripp till vackra, vackra Tunisien. Det var många år sedan jag var där så det längtar jag efter. Min andra familj är ju där nere. Där kan man bara bada och sola, vilket är precis vad jag vill göra. Och så blir det massor med mat, så klart. Är det något som Peters pappa kan så är det det här med mat. Oj oj oj...

Hoppas att de här dagarna går fort nu så att det blir semesterdags.

2 kommentarer:

  1. Men vad härligt! Och du: massa kramar och pepp och positiv energi från södra Sverige!!!

    SvaraRadera
  2. Tack fina Johanna. Du får bli min personliga peppningscoach.

    SvaraRadera