onsdag 14 januari 2009

Bangkok


Hurra, det blir till att åka till Bangkok nästa helg tillsammans med mina kollegor. Kommer vara borta en vecka och jobba där. Ska bli så kul att få komma tillbaka dit, trivdes väldigt bra förra gången vi var där.

Självklart kommer det att bli väldigt jobbigt också. Det är inte en dans på rosor att ha möten mellan 9-17 varje dag och sedan försöka hinna jobba med alla AP:ar som man fått under dagen & alla vanliga mail & samtal som inkommit under dagen/natten. Men jag ser fram emot det och tror att det bli väldigt lärorikt för mig.

Ska hålla i några pass själv så jag måste verkligen fundera på vad som ska kommuniceras och vilka målgrupper som det är. Inte så lätt som det låter kanske.

Det enda som är tråkigt är att inte Peter är med. Jag kommer sakna honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar