söndag 11 januari 2009

Hemsida

Har suttit & fnulat med vår bostadsrättsförenings hemsida i några timmar nu på kvällskvisten. Lovade att ta fram en sådan för ung 100 år sedan men först nu har jag gjort det. Jag är så långsam med vissa saker, jag vet... Men nu är den "klar" i alla fall, till viss del. Ska granskas på onsdag av styrelsen så det var ju flera dagar kvar... Det är kul att hålla på egentligen men jag måste bara ha lite inspiration, som jag saknat väldigt mycket under hösten. Det har varit jobb, jobb, jobb, jobb och lite mer jobb.

Sidan är helt statisk men i alla fall, det är mer än vad vi har haft tidigare. Jag som jobbar med kommunikation borde väl skämmas som inte gjort något åt det tidigare...

Tror att Peter är ganska nöjd med mig nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar