tisdag 13 januari 2009

BioDrain

I höstas fick jag tipset att köra en Detox kur av min kollega Lena. Hon hade kört detta några gånger innan och berättade om det för mig. Jag som är en lättpåverkad person tänkte att det kan jag väl testa på :-)

Målet var att göra detta i 2 veckor men jag tyckte att det fungerade så himla bra så att jag körde på i ytterligare 4 veckor.

Under denna tid var ordet Detox högsta modet på alla hälso-siter och andra ställen som Aftonbladet... Jag kände mig för en gångs skull helt rätt i tid :-)

Vad var då detta till för?
Jo för att rena kroppen från massa skit & gifter som man har inom sig. Du ska äta nyttigt, du får inte dricka svart te, bara grönt, inget kaffe, du ska röra mycket på dig under tiden, inget rött kött, dricka massa vatten, ingen alkohol...

Till detta åt jag ngt som heter BioDrain som finns att köpa på Hälsokosten & ICA Maxi. Det är små tabletter som sätter igång kroppen på många sätt...

Vad blev resultatet?
Jag blev mycket, mycket piggare, kände mig lättare både fysiskt & psykiskt. Det var värt 6 veckor, som inte är speciellt långt i ens liv.

Kommer jag att göra det igen?
Ja det kommer jag. Ska starta så fort jag kan. Det blir 6 veckor denna gång också.

2 kommentarer:

  1. Hej Linda! Håller med om att Biodrain är riktigt bra. Testade det efter sommaren för att göra en ordentlig utrensning och kände mig också superfräsch efteråt. Har hittat en sida som jag kan rekommendera där det står massor med bra information om detox och där man kan köpa Biodrain.http://www.detoxdiet.nu/webshop/

    kram

    SvaraRadera
  2. Ska testa BioDrain detox nu efter all julmatsfrossande. Köpte mina tabletter på http://www.detoxdiet.nu/webshop/ jag hoppas att jag känner mig riktigt renad efter det :)

    SvaraRadera