tisdag 20 januari 2009

Snopet

Ikväll och inatt skulle jag jobba som bara den här hemma och nu menar jag inte att jag skulle städa, måla eller laga mat, utan hardcore kontorsarbete. Låter inte så kul eller sexigt MEN nödvändigt ibland. 

Kan tycka att det är okej att göra 9 timmar på kontoret i Kista och sen åka hem och kramas och äta lite, sen sätta sig 4 timmar till. Det är okej, om det inträffar då & då, men inte hela tiden. 

Kvällen var upplagd för detta men så strular datorn totalt och när jag fått ordning på den, tror jag i alla fall, så vill inte Internet fungera. Jag får ingen uppkoppling mot jobbet! Så jäkla
 typiskt och jag som hällt i mig kaffe på kvällskvisten för att jag ska hålla mig pigg. Nu kommer jag ligga i sängen och fundera på allt som jag skulle ha hunnit med men inte kunnat göra.

Men som Christer Björkman sjunger... "Imorgon är en annan dag". 

1 kommentar: