måndag 12 januari 2009

Första dagen...

... på jobbet efter julledigheten. Vad jobbigt det var, och lite kul oxå. Kul att träffa alla kollegorna som jag saknat litegrann. Hade så klart massor med mail i Inboxen som jag tog tag i, det tog typ en dag... Nu är jag redo för att köra hårt!

Fick en glad överraskning på em dock, ska åka till Bangkok om 2 veckor med jobbet. Vi blir iväg i en vecka och jag tänkte åka ner ngn dag tidigare, Weekend market är världens bästa marknad. Måste hinna besöka den. Ska bli spännande att vara i Bangkok själv en helg...

Ikväll har jag varit hos världens bästa hudterapeut, Sofia i Sumpan. Hon klämmer, scrubbar & plockar. Är mjuk & fin just nu och har supersnygga ögonbryn i en härlig brun färg. Hon är så himla bra! Och så fick jag en spännande ny kräm att testa på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar