söndag 11 januari 2009

Spotify

Jag har upptäckt Spotify, precis som väldigt många andra människor. Här kan jag göra min egna spellista med all världens musik. Bra tjänst men den har sina begränsningar så klart...

Vi har ett mediacenter hemma som är baserat på Apples produkter och Bose, det går ej att streama musiken dit, måste ha Itunes då, så det blir till att dra med sig datorn till Bose systemet om jag ska använda Spotify. Och det vill jag inte... Vi har byggt upp ett trådlöst nätverk för att just slippa sånt, alla datorer är i biblioteket och syns inte.

Önskar att det fanns ett ultimat sätt att fixa allt sånt här, oavsett produkt, nät, datorer, operativsystem...
Men jag gillar tjänsten så jag har hörlurar på mig när jag sitter och jobbar i köket och lyssnar på
David Bisbal :-) Han är min egen lilla husgud som jag alltid blir glad av att lyssna på. Det finns ingen som kan snurra på scenen som han. Besos David!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar