torsdag 22 januari 2009

Mycket är det nu...

Hjälp vad tiden går snabbt. Om 2 dygn är jag i luften på väg till Thailand. Massor att göra innan dess.
Ikväll är det dags att:
  • tvätta en mörk tvätt, en vit imorgon kväll
  • betala alla räkningar för denna månad
  • titta i Thailand böckerna som jag varit och lånat på bibblan på vägen hem från jobbet, eller det får jag nog göra imorgon förresten
  • Och så jobba... ska sätta igång nu, strax, jag lovar...

Hann in på Sisters på vägen hem också. Köpte en vinterjacka för 300 pix, hur billigt som helst. Den var grön... Tänkte att jag skulle testa denna färg som jag knappt aldrig har haft något klädesplagg i. Och så köpte jag en lila kofta med snygg knytning i midjan. Fick en lätt rabatt på så där 75%, det kan man inte annat än vara nöjd med.
Peter var inne på Brothers och lyckades hitta 2 snygga skjortor, en röd/Vit rutig och en blå/grå rutig. Vår favvokille som har Brothers i Solna var där så vi tjötade lite med honom, han är kul!

Nu är det dags att jobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar