måndag 19 januari 2009

Inköpslista

I vanliga fall brukar det vara Peter som tokshoppar när han är iväg, det är hans stora intresse. Själv tycker jag att det är ganska trist, förrutom när det kommer till skor.  Det är ju ofta Asien för hans del och där kan du hitta mångder med copy-copy till bra pris.

Iom att jag nu ska till Bangkok har Peter lovat skriva en låååång inköpslista till mig på saker jag ska handla. Hur ska detta gå? Jag är skitdålig på att pruta, jag tycker att det är jobbigt att bära kassar och så vet jag aldrig vad jag ska köpa. Men förra gången vart det 14 par skor, månne jag slå detta rekord nästa vecka?

Vill hitta:
  • snygga, högklackade Jimmy Choo skor tex dessa. Annars är alla hans väskor helt underbara...














  • Några nya ryggsäckare iom att de vi har nu är rätt slitna och trasiga. North Face kanske? Deras brukar vara schyssta. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar