söndag 16 augusti 2015

Ännu mer kalas

Även söndagen bjöd på kalas, de står som spön i backen den här månaden. Denna gång var det Farmor som fyllde år, 91 år tom. Det är så klart något att fira och det gjorde vi. 

Som vanligt när det är kalas så fick vi god mat och massor med smaskiga kakor. Min favorit var rulltårtan som min faster gjort. Rulltårta är det svåraste jag vet, jag klarar inte av det. Det blir aldrig bra och varje gång jag äter en perfekt bakad rulltårta blir jag djupt imponerad. Jag lyfter på hatten.

Vi fick även kolla in de nya katterna som numera bor i föräldrarnas hammock. De var hur söta som helst men tyvärr helt vilda. Att ens komma i närheten av dem var inte på frågan.

Imorgon fyller Syster A år och i vanliga fall brukar vi passa på att fira henne också men det här året var hon på Åland så vi får fira henne en annan helg.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar