måndag 31 augusti 2015

Veckans träning

Den här veckan ska jag träna massor har jag tänkt. Schema ser ut så här:

Måndag - Dans Fuego på Friskis & Svettis - Done
Tisdag - Cykla tor jobbet = 20 km, yoga med Hillevi - Done
Onsdag - Cykla tor jobbet = 20 km - Fail... Regnet öser ner... Men det blev 75 minuter Yin&Yang yoga istället. 
Torsdag - Cykla tor jobbet = 20 km - Done
Fredag - Vila. - Powerwalk 55 minuter
Lördag - Skivstångspass på Friskis & Svettis - Blev ej av
Söndag - Dans Fuego på Friskis & Svettis - Done

Jag skulle vilja klämma in ett ytterligare yogapass den här veckan men jag får se hur knopp och kropp känns. Det är i alla fall så skönt att röra på sig. Och så har jag mina steg varje dag. Så klart!


Sammanfattning: Det blev en bra träningsvecka. Är nöjd med den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar