fredag 28 augusti 2015

Avslutning

Igår var det sista gången på utomhuszumban i Skytteholmsparken. Vad jag kommer att sakna det!
Eftersom det var finalen hade Må Bättre laddat upp med de tre ledare som har kört i sommar så man fick lite av varje, vilket var en bra idé. Och det var kul att se vilka olika stilar och sätt de har. 

Molnen hängde över parken och vi dansade som vi aldrig dansat förr för att hålla regnet borta och vi lyckades nästan. Några få minuter i sju öppnade sig himlen och vi avslutade i regnet. Vilken final!

Varje gång så lottar de ut olika priser och jag har inte vunnit en enda gång men denna gång gjorde jag det. Hurra för mig som vann ICA kassen med smått och gott.

Tusen tack till Må Bättre som kört det här fantastiska konceptet även i år. Jag älskar verkligen zumba!

Bästa zumbaledaren, enligt mig


Dagens vinst. Hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar