onsdag 12 augusti 2015

Supreme Burger

Jag tycker att det är kul att det poppar upp nya ställen här och där runtom i Solna och Sumpan. Att det är människor som vågar satsa på sina idéer. Jag stödjer detta helt och fullt och gillar att besöka lokala ställen.

Igår kväll gick vännen C och jag till det "nya" hamburgestället Supreme Burger som ligger på Solnavägen i en gammal banklokal. De serverar hamburgare, både kött och vegetariskt. Sen kan du plocka ihop det som du är intresserad av att ha som tillbehör, pommes, pickles, såser osv.

Jag måste tyvärr säga att maten var sådär, det smakade inte så mycket. Men sen är jag heller inte någon hamburgeälskare heller. De pommes som jag ville ha var slut så det blev mjuka chips istället.

Bemötande och servicen var dock bra. Personalen hälsade på en när man kan in och sa hej då när man gick. Det låter hemskt att det är kriteriet för att man tycker att personalen är bra, det är ju vanligt bondvett som borde vara självklart. Tyvärr är det inte alls det.

Lokalen var trevlig, även om det var lite hög musik för min del men det är också en smaksak.

Ska ge stället ett ytterligare försök, det är de flesta ställen värda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar