måndag 19 oktober 2015

Dagens

Dagens tillstånd: Glad för att det idag har skett positiva saker i vår lilla familj. Saker att fira!

Dagens dåliga tajming: Vår ena externa hårddisk har pajjat. Det var back-up hårddisken. Inte bra alls.

Dagens klumpiga:
Tror att jag klarat mig... men dagen är inte över ännu.

Dagens snälla:
 Peter Pan har tvättat alla kuddar, täcken, lakan och madrasskydd. Det sker inte så ofta men då och då. Idag var en bra dag. 

Dagens vindpust: 
Kollegan L är tillbaka på jobbet och hon är en härlig frisk fläkt. Ger så mycket energi.

Dagens Idoler:
 Alla förskolelärare. Hur orkar ni med alla jobbiga och skrika ungar dagarna i ända?

Dagens sköna: 
Mina nya sköna mysbyxor från H&M. Köpte ju ett par djurmönstrade för ett tag sedan och kunde inte hålla mig från att köpa ett par till, denna gång i svart.

Dagens ordspråk:
"Livet är inte vad du gör, utan hur du gör det" Eckhart Tolle

Dagens låt:
 El Perdón med Nicky Jam och Enrique Iglesias. Jag blir så glad av den och vill bara dansa, dansa, dansa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar