fredag 2 oktober 2015

Ny yogamatta, månne

Efter att ha börjat yoga regelbundet och faktiskt hittat rätt i yogadjungeln så funderar jag på att uppgradera min yogamatta till en av lite bättre kvalité.

Den jag kör med nu har jag köpt på... Ullared. Ja och det är inte något fel på dem MEN när jag blir svettig om händer och fötter så har man inte världens bästa grepp på mattan. Det gliiiiider.

Funderar därför på att köpa mig en ordentlig matta som håller och som kan funka en lång tid framöver. Min yogalärare H har en ekologisk matta som ser ut att vara hur bra som helst. Jag tänker att jag också kommer att se så där stark och smidig ut om jag har en liknande matta som henne. Eller funkar det inte så...?

eKO har mattor som jag ska kika lite på och se om jag hittar någon i någon schysst färg. De verkar finnas i alla möjliga färger och storlekar, långa, korta, tunna och tjocka. Ska nog unna mig en ny matta.

Om du har några rekommendationer så skriv gärna en kommentar. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar