lördag 10 oktober 2015

Yoga time

Som en del i Foodbox Challenge så får jag träna hur mycket jag bara vill och orkar på Må Bättre i Solna. Det är lyxigt att kunna gå till träningsstället på mindre än en kvart, det måste jag säga. Synd bara att det är så dyrt... Jag har svårt att motivera att lägga ner så mycket pengar i månaden på ett träningskort. Det är kanske konstigt tänkt men sådan är jag. Friskis & Svettis är lagom dyra tycker jag.

Därför passar jag på nu när jag har möjligheten att köra på. De har M A S S O R med pass att välja på och saker som jag aldrig har hört talas om ens. Men det är kul att det finns nya saker att prova på.

Idag på morgonen gick jag på ett Yogapass och det var väl sådär tyvärr. Kanske är det för att jag har vant mig vid Mias Yogastudio och instruktörerna där. Den här instruktören kändes mest som om hon ville styla och göra svåra rörelser som de flesta av oss inte klarade av. Men jag ska ge yogan fler chanser på Må Bättre. Gäller att hitta en annan instruktör bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar