onsdag 28 oktober 2015

Klippt var det här

Jag älskar att gå till frissan. Och då menar jag att jag älskar att gå till bästa, bästa Ann på Knopp & Kropp. Jag får lite lätt panik och ångest av att tänka att jag skulle behöva gå till någon annan än henne så det låter jag bli att tänka på.

Hon vet vad jag gillar och inte gillar. Hon har ett magiskt recept framtaget bara för mitt hår, bara en sådan sak! Poppis är hon så vill man ha en tid gäller det att boka sisådär 3 månader innan men det gör jag så klart. Älskar att hon får fram den här snygga färgen som passar mig och så blir håret så här lite rufsigt och snyggt i säkert 2 dagar. Sen går jag tillbaka till mitt vanliga ostylade jag men jag orkar inte hålla på. Men idag och imorgon kommer jag vara sjukt nöjd med frissan och bara svänga runt med håret sådär lite snyggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar