måndag 19 oktober 2015

Vecka 2

Jag är nu inne på vecka 2 i min Foodbox Challenge. Snart är hälften gjort. Det går fortfarande rätt bra även om jag fuskade i helgen när vi var på afternoon tea. Jag käkar min lådor och jag tränar mina tillfällen. Det som är trist är att det känns lite som att livet är satt på paus just nu men det funkar.

Jag är nästan aldrig hungrig men jag kan stundtals känna ett stort sug efter något. Oklart vad det är. Smågodis kanske? När de här veckorna är över så ska jag nog köpa en liten påse smågodis och bara njuta. Förhoppningsvis tycker jag inte att det är så gott.

Imorgon är det föreläsning på Må Bättre som jag tänkte gå på. Ska bli kul att träffa de andra som är med i utmaningen och se vad de har för erfarenheter och tankar.

Nu, dags för Easyline!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar