onsdag 14 oktober 2015

Hur går det?

Så hur går det nu med min Foodbox Challenge nu så här dag sex? Jo, tackar som frågar. Det går ganska bra. Jag har inte tröttnat på matlådorna ännu även om det är det jag äter till lunch och middag och som jag bara har 3 att välja på.

Det svåra för mig är att få i mig tillräckligt med mat känns det som. Det är rätt mastiga mellanmål som man ska käka och jag behöver planera in dem, annars så glömmer jag bort dem och blir panikhungrig. Det är inte bra, det är då man gör de dåliga valen. Det handlar om planering helt enkelt.

Jag äter kopiösa mängder med tomater, ägg och keso känns det som. Mest hela tiden. Men än så länge är det gott. Måste nog försöka utöka mina olika typer av mellis.

Igår när jag var bortrest så fuskade jag dock och åt vanlig mat. Det är väl det enda dåliga jag har gjort än så länge så jag känner mig nöjd so far. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar